REKLAMÁCIÓ/TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

Melyek a reklamáció elfogadásának egyéb feltételei?

A legfőbb feltétel az, hogy a termék használatlan, viseletlen és mosatlan legyen, valamint tartalmazza az összes szükséges megjelölést (vonalkód, címke). Elveszett csomag esetében szükséges a feladási igazolás (feladóvevény) beküldése email címünkre. Ha hibás terméket kézbesítettünk, kérünk, küldj nekünk róla képet a szia@dedoles.hu email címünkre.

Mennyi ideig tart a reklamáció feldolgozása? Lehetséges a folyamaton gyorsítani?

A szia@dedoles.hu email címen érdeklődhetsz arról, hogy a csomagod megérkezett-e a virtuális irodánkba. Ha a termék cseréjét kérted, szintén számolnod kell azzal a lehetőséggel, hogy a kért termék nincs a raktáron. Ilyen esetben meg kell rendelnünk a beszállítónktól, s a feldolgozási folyamat hosszabb lehet. Minden-esetre mi reklamációs részlegünkön is szorgalmasan dolgozunk, hogy vásárlóink elégedettek lehessenek, és kérelmük vagy reklamációjuk mihamarabb megoldódjon. :)

Mi történik, ha a csomagom elveszett, ill. nem lett kézbesítve?

Ez esetben arra kérünk, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A történteket ellenőrizni fogjuk, és az elveszett csomag esetében segítünk a mielőbbi ügyintézés érdekében.

Ha vissza küldöm az árut, akkor a postaköltséget visszatérítik?

Sajnos nem, viszont a cseretermék elküldésének költségeit mi álljuk. Ezért szeretnénk megkérni, hogy a reklamálni kívánt termékeket ne utánvétes csomagban postázd, hanem ajánlott levélként/csomagként. A visszaküldéssel keletkezett postadíjat csak abban az esetben térítjük meg, ha sérült, hibásan elküldött termék érkezett meg vásárlónknak.

Lehetséges a pénz visszatérítés postai utalvánnyal is?

Sajnos nem, pénzt kizárólagosan bankszámlára utalunk vissza, semmilyen körülmények között nem térítünk postai utalvánnyal.

Kérhetem a termék cseréjét más mintájú termékre?

Csere esetében a visszaküldött terméket csakis ugyanolyan típusú és mintájú termékre cseréljük ki, vagyis csak terméktípuson és mintán belül lehetséges a csere más méretre.

Milyen címre küldjem vissza az árut?

M. Tuschelová - EXPANDECO – Dedoles Vízpart utca 26 9225 Dunakiliti Magyarország * a feltüntetett cím nem a reklamációk feldolgozásának helyszíne, ezért maga a feldolgozás hosszabb időt vehet igénybe. A feldolgozás után értesíteni fogunk emailben.

Lehetséges a reklamáció/termék visszaküldése ?

Ha a rendelt termék nem nyerte el tetszésedet, akkor indoklás nélkül 100 napon belül visszaküldheted vagy kérheted annak cseréjét. A termék visszaküldéséhez kérjük nyisd meg az online reklamációs asszisztens weboldalát: Online rendelés csere/visszaküldés/reklamáció | Dedoles (https://www.dedoles.hu/online-rendeles-csere-visszakuldes-reklamacio-1), és ezen belül rögzítsd kérelmedet.