REKLAMÁCIÓ/TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

Lehetséges a reklamáció/termék visszaküldése ill. a termék méretének cseréje ?

Ha a rendelt termék nem nyerte el tetszésedet, akkor indoklás nélkül 100 napon belül visszaküldheted vagy kérheted annak méretének cseréjét. A kérelem érvényesíthető online, a [honlapunkon](https://www.dedoles.hu/termekcsere-es-visszakuldes) keresztül.

Szükséges-e a cserére/visszaküldésre vonatkozó űrlapot vagy a reklamációs levelet mellékelni a csomaghoz, amelyet visszaküldök ?

Miután megadtad az e-mail címet és a rendelési számot a weboldalunkon a „Cserére, visszaküldésre és reklamációra” vonatkozó részben, megjelennek a lépések, hogyan járj el a kérelem benyújtásakor. Ha visszaküldöd nekünk a terméket, a rendszer az egyik lépésben PDF fájlt generál, amely tartalmazza a kérelem összegzését. Ezt a fájlt ki kell nyomtatni és mellékelni kell a csomaghoz. Ha nincs lehetőséged kinyomtatni a dokumentumot, csak írd rá a rendelési számot egy papírra és helyezd a csomagba.

Kérhetem a termék cseréjét más mintájú termékre?

Csere esetében a visszaküldött terméket csakis ugyanolyan típusú és mintájú termékre cseréljük ki, vagyis csak terméktípuson és mintán belül lehetséges a csere más méretre.

Lehetséges a pénz visszatérítés postai utalvánnyal is?

Sajnos nem, pénzt kizárólagosan bankszámlára utalunk vissza, semmilyen körülmények között nem térítünk postai utalvánnyal.

Ha vissza küldöm az árut, akkor a postaköltséget visszatérítik?

Sajnos nem, viszont a cseretermék elküldésének költségeit mi álljuk. Ezért szeretnénk megkérni, hogy a reklamálni kívánt termékeket ne utánvétes csomagban postázd, hanem ajánlott levélként/csomagként.

Melyek a reklamáció elfogadásának egyéb feltételei?

A legfőbb feltétel az, hogy a termék használatlan, viseletlen és mosatlan legyen, valamint tartalmazza az összes szükséges megjelölést (vonalkód, címke). Higiéniai okokból nem cseréljük, illetve nem fogadunk vissza próbált fehérneműt (vagy fehérneműt, amelynek a papírcsomagolása elszakadt/meg van rongálódva), valamint a bontott zoknikat eredeti címkék nélkül. További kérdések esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot [ügyfélszolgálatunkkal.](https://www.dedoles.hu/lepj-velunk-kapcsolatba)

Lehetséges az ajándékba kapott termék visszaküldése ill. méretének cseréje ?

Ha szeretne reklamációt, visszáru- vagy csereigényt benyújtani az ajándékként kapott termékkel kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a megrendelővel. Szükséges, hogy az a személy lépjen velünk kapcsolatba, aki a rendelést leadta.