REGISZTRÁCIÓ ÉS VÁSÁRLÁS MENETE

Hogyan rendelhetek a weboldalon?

Válassza ki kérem a terméket, amelyik elnyerte a tetszését. Amikor rákattint a termékre, közvetlenül a kosárba helyezheti a kívánt méretet, vagy megnyithatja a termék részletes leírását és további fotóit, és ezek alapján rendelheti meg a terméket a kívánt méretben. Kérjük, válassza ki a termék képe mellett azt a méretet, amelyet rendelni szeretne. Minden egyes méretnél látható a várható szállítási dátum, amely a termék szállítójához történő átadását jelzi. Ha ez a dátum megfelelő Önnek, egyszer...

Lehetséges telefonon is leadni a rendelést ?

Sajnos, telefonhívások alapján nem hozhatunk létre megrendeléseket, mivel fontos, hogy írásban megerősítsd megrendelésedet és személyes adataidat. Így elkerüljük az esetleges félreértéseket. :)

Miért nem tudom folytatni a rendelést vagy befejezni a rendelést?

Amikor a kosárban a „Szállítás és fizetés” gombra kattint, megjelenik a szállítási és fizetési mód kiválasztására szolgáló oldal. Ha ez nem történik meg, elképzelhető, hogy a kosárban lévő egyik termék időközben elfogyott. Javasoljuk, hogy ellenőrizze a kosár tartalmát. A nem elérhető termék eltávolítása után a rendelési folyamat további lépései már betöltődhetnek. Ha a rendelési folyamat utolsó lépésében a „Rendelés véglegesítése” gombra kattint, de az oldal nem reagál (vagyis nem jelenik meg ...

Miért nem tudom egyáltalán a termékeket a kosárba tenni vagy megrendelést leadni?

Amennyiben a kívánt termékek elérhetők webáruházunkban, és nem sikerül őket a kosárba tenni, illetve nem tud rendelést leadni, a probléma lehet az Ön által használt internetböngészővel is. Javasoljuk, hogy próbálja meg másik eszközzel vagy böngészővel (például a Google Chrome általában jól működik). Ha egyik javasolt megoldás sem segít, próbálja meg megnyitni weboldalunkat inkognitó módban (privát ablak), így a weboldalnak problémamentesen kell működnie.

Hogy tudom meg, hogy a rendelést elfogadták-e?

Miután létrehoztad a rendelést, megerősítő üzenetet küldünk email címedre, mely értesít a rendelés részleteiről és arról, hogy ennek feldolgozása megkezdődött. Ez az e mail gyakran a kéretlen levelek közé (SPAM mappába) kerül, ezért azt javasoljuk, hogy ezt a mappát is mindig ellenőrizd le. A megfelelően kitöltött és rögzített rendelés feltétele, a kosárban lévő megrendelési folyamat 4.lépésében a "BEFEJEZNI A RENDELÉST fizetési kötelezettséggel“ feliratra való rákattintás.

Mi van, ha nem szeretném a csomagba tenni a fizetési bizonylatot?

Mivel fontos számunkra környezetünk védelme, nem helyezünk semmilyen dokumentumot a csomagba. Minden dokumentumot kizárólag elektronikus formában küldünk el az ügyfél által a rendelés leadásakor megadott e-mail címre.

Hogyan tudok regisztrálni a weboldalon ?

A fiókjába való bejelentkezéshez vagy új fiók regisztrálásához kattintson a jobb felső sarokban található kis figura ikonra, vagy közvetlenül [IDE.](https://www.dedoles.hu/login) Az átirányítás után, kérjük, adja meg adatait, és erősítse meg a regisztrációt. Az Ön e-mail címére küldünk egy megerősítő e-mailt, amely tartalmazza a felhasználónevét és jelszavát. Bejelentkezés után lehetősége van megváltoztatni jelszavát az „Adatmódosítás” szekcióban. Ha ez az e-mail a SPAM mappába kerül, javasolju...

Miért nem kapok Önöktől e-maileket?

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az e-mailjeink a postafiókjában kéretlen levelek közé kerülnek, például a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába. Kérjük, ellenőrizze ezeket a mappákat. Ha e-mailjeinket a fent említett mappákban (SPAM, PROMÓCIÓK stb.) találja, javasoljuk, hogy manuálisan helyezze át az összes levelünket a beérkezett üzenetek fő mappájába. Amennyiben e-mailjeinket a kéretlen levelek között sem találja, kérjük, vegye fel a kapcsolatot [ügyfélszolgálatunkkal.](https://www.dedoles.hu/...

Miért nem tudok bejelentkezni a fiókomba ?

Kérjük ellenőrizd, hogy helyesen adtad meg jelszavad és felhasználó nevedet. Ha nem tudsz újra bejelentkezni, kérjük lépj kapcsolatba [ügyfélszolgálatunkkal](https://www.dedoles.hu/lepj-velunk-kapcsolatba). Munkatársaink módosíthatják jelszavadat és újra használhatod majd a fiókodat korlátozások nélkül :)

Hogyan változtatom meg a bejelentkezési jelszót a fiókomban?

Bejelentkezés után kattints az „Adatmódosítás” feliratra majd kattints a „Jelszó módosítása” részre, írd be az általad kiválasztott új jelszót, melyet kérjük erősíts meg, majd pedig mentsd el a módosítást.

Hol tudom megnézni a megrendelésem állapotát?

Bejelentkezés után bal oldalt kattints az "Az én megrendeléseim" feliratra, s itt megtalálod az összes rendelésedet.

Hogyan érvényesítem a kedvezmény kupont?

A kupon kódját a kosárban e rendelés rögzítésének első lépésében szükséges érvényesíteni, a kódot a „Kedvezmény kupon” ablakba szükséges beírni. Ezután kérjük kattints az "IGÉNYLÉS” gombra. A kódokat nagybetűvel és szóközök nélkül kell beírni az ablakba. Amennyiben mobiltelefonon adod le rendelést, a kosárnál le kell görgetni az összegzés végére, ahol megtalálod ezt a mezőt.

Miért nem sikerült érvényesíteni a kedvezmény kupont?

Kérjük, győződj meg róla, hogy ugyanabban a formában, amelyben megkaptad tőlünk, írtad be a kupon kódját, s hogy megerősítetted az "IGÉNYLÉS" gombbal. Továbbá kérjük, ellenőrizd, hogy a kupon érvényesíthető a megrendelt termékekre (némelyik kupon nem alkalmazható azon termékekre, melyek már kedvezményes áron vannak), vagy bizonyos kedvezmények és kuponok nem kombinálhatóak más kuponokkal és kedvezményekkel. Egy rendelésben csak egy kupon érvényesíthető.

Mikor szállítják ki rendelésemet?

Az áru feladásáról szóló információ közvetlenül a terméknél látható a weboldalunkon. Az csomagot általában 1-2 munkanapon belül küldjük el. Ezt követően a kiszállitó veszi át az árut, aki tájékoztat a pontos kézbesítési időpontról.

Hogyan íratkozhatok le a hírlevelekről (emailen küldött újdonságok)?

A hírlevélről egyszerűen leiratkozhatsz a hírlevél láblécében található leiratkozási linkre kattintva : „Túl sok az e-mail? Leiratkozni vagy módosítani a beállításokat .“