REGISZTRÁCIÓ ÉS VÁSÁRLÁS MENETE

Hogyan íratkozhatok le a hírlevelekről (emailen küldött újdonságok)?

A hírlevélről egyszerűen leiratkozhatsz a hírlevél láblécében található leiratkozási linkre kattintva : „Túl sok az e-mail? Leiratkozni vagy módosítani a beállításokat .“

Mikor szállítják ki rendelésemet?

A szállítás időpontjáról még a rendelés véglegesítése előtt tájékoztatunk úgy, hogy a konkrét termék illetve méret kiválasztása után a kép mellett láthatod a kézbesítési határidő. A várható szállítási dátum fel van tüntetve a kosárban és a rendelés utolsó lépésében is, illetve a visszaigazoló emailben is megerősítjük a dátumot.

Miért nem sikerült érvényesíteni a kedvezmény kupont?

Kérjük, győződj meg róla, hogy ugyanabban a formában, amelyben megkaptad tőlünk, írtad be a kupon kódját, s hogy megerősítetted az "IGÉNYLÉS" gombbal. Továbbá kérjük, ellenőrizd, hogy a kupon érvényesíthető a megrendelt termékekre (némelyik kupon nem alkalmazható azon termékekre, melyek már kedvezményes áron vannak), vagy bizonyos kedvezmények és kuponok nem kombinálhatóak más kuponokkal és kedvezményekkel. Egy rendelésben csak egy kupon érvényesíthető.

Hogyan érvényesítem a kedvezmény kupont?

A kupon kódját a kosárban e rendelés rögzítésének első lépésében szükséges érvényesíteni, a kódot a „Kedvezmény kupon” ablakba szükséges beírni. Ezután kérjük kattints az "IGÉNYLÉS” gombra. A kódokat nagybetűvel és szóközök nélkül kell beírni az ablakba.

Hol tudom megnézni a megrendelésem állapotát?

Bejelentkezés után bal oldalt kattints az "Az én megrendeléseim" feliratra, s itt megtalálod az összes rendelésedet.

Hogyan változtatom meg a bejelentkezési jelszót a fiókomban?

Bejelentkezés után bal oldalt kattints a "Jelszó módosítása" feliratra, írd be az általad kiválasztott új jelszót, melyet kérjük erősíts meg, majd pedig mentsd el a módosítást.

Miért nem tudok bejelentkezni a fiókomba ?

Kérjük ellenőrizd, hogy helyesen adtad meg jelszavad és felhasználó nevedet. Ha nem tudsz újra bejelentkezni, kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a szia@dedoles.hu email címen. Munkatársaink módosíthatják jelszavadat és újra használhatod majd a fiókodat korlátozások nélkül :)

Hogyan tudok regisztrálni a weboldalon ?

Fent jobb oldalt a szürke listán találod meg a linket a regisztrációs oldalra. Miután átirányított weboldalunk, kérjük írd be adataidat, és erősítsd meg a regisztrációt. Az email címedre küldünk egy visszaigazoló emailt egy generált jelszóval. A jelszót ezután megváltoztathatod a személyes beállításokban. Ha az email a kéretlen levelek közé (spam mappába) kerül, azt javasoljuk, hogy minden tőlünk beérkező üzenetet a fő postaládádba irányíts át.

Hogy tudom meg, hogy a rendelést elfogadták-e?

Miután létrehoztad a rendelést, megerősítő üzenetet küldünk email címedre, mely értesít a rendelés részleteiről és arról, hogy ennek feldolgozása megkezdődött. Ez az email gyakran a kéretlen levelek közé (spam mappába) kerül, ezért azt javasoljuk, hogy ezt a mappát is mindig ellenőrizd le. A megfelelően kitöltött és rögzített rendelés feltétele, a kosárban lévő megrendelési folyamat 4.lépésében a "BEFEJEZNI A RENDELÉST fizetési kötelezettséggel“ feliratra való rákattintás.

Lehetséges telefonon is leadni a rendelést ?

Sajnos, telefonhívások alapján nem hozhatunk létre megrendeléseket, mivel fontos, hogy írásban megerősítsd megrendelésedet és személyes adataidat. Így elkerüljük az esetleges félreértéseket. :)

Hogyan rendelhetek a weboldalon?

Elég kiválasztani a főmenüben azt a kategóriát, amelyből szeretnél válogatni vagy pedig a megnyitott kategóriák között keresgélhetsz. Az átirányítás után a megjelölt kategóriában kiválaszthatod a termék képére való kattintással a konkrét mintát. Ha a terméket külön ablakban nyitod meg, akkor megnézheted a termékről készült többi képet is és kiválaszthatod a megfelelő méretet. Válaszd ki a kép mellett jobbra a megfelelő méretet. Mindegyik méretnél meg van adva a várható szállítási határidő. H...