Miért nem tudom folytatni a rendelést vagy befejezni a rendelést?

Amikor a kosárban a „Szállítás és fizetés” gombra kattint, megjelenik a szállítási és fizetési mód kiválasztására szolgáló oldal. Ha ez nem történik meg, elképzelhető, hogy a kosárban lévő egyik termék időközben elfogyott. Javasoljuk, hogy ellenőrizze a kosár tartalmát. A nem elérhető termék eltávolítása után a rendelési folyamat további lépései már betöltődhetnek.

Ha a rendelési folyamat utolsó lépésében a „Rendelés véglegesítése” gombra kattint, de az oldal nem reagál (vagyis nem jelenik meg az információ a rendelés sikeres létrehozásáról), az okok a következők lehetnek:

  1. Az alábbi kötelező mező nem lett bejelölve: „Megerősítem, hogy az Általános Szerződési Feltételeket teljes terjedelmében elfogadom, és hogy megismertem a Személyes adatok gyűjtésére és feldolgozására vonatkozó tájékoztatót, ideértve az adatkezelés marketingcélú feldolgozását is, amely ellen kifogást emelhetek*.”
  2. A rendszer hibát jelez valamelyik számlázási vagy szállítási adatra vonatkozóan, amelyeket ki kell javítani vagy ki kell egészíteni.
  3. A kosárban lévő egyik termék időközben elfogyott, és el kell távolítani a kosárból.

Amennyiben a rendelés leadása minden feltétel teljesítése után sem sikerül, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Szívesen segítünk Önnek! 🙂