Moje tikety
Vytvoriť tiket
Prihlásenie
Meg tudom változtatni a dátumot, illetve a szállítási címet?
Úvod
>
SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
>
Meg tudom változtatni a dátumot, illetve a szállítási címet?
Ha a rendelés még nem került elküldésre ill. még nincs feldolgozás alatt, ez esetben még módosítható a szállítási cím és dátum. Kérünk, ez esetben haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal ezen a telefonszámon: +36 144 510 94.
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Iné Články
A körülményekből kiindulva, nem kellene fizetnem postaköltséget (rendelési érték meghaladja a 22 000Ft-ot / megváltott kupon), de mégis szerepel a számlán utánvéti kezelési díj. Miért?
Mennyibe kerül a postaköltség?
Milyen módon tudom kifizetni a vásárlást?
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre csomagom?
Hol ellenőrizhetem a csomagom szállítási állapotát? Mikor várhatom a csomag kézbesítését?