Mennyi ideig tart a reklamáció feldolgozása? Lehetséges a folyamaton gyorsítani?

Az Alsónémedi cím csak virtuális iroda, ahova a reklamációs- és visszárus csomagok érkeznek be. Cégünk telephelye, s így reklamációs részlegünk is, Szlovákiában található. Hogy ne fizess magasabb postadíjat a reklamáció/csomag visszaküldésekor, létrehoztuk ezt a virtuális irodát Magyarországon, ahonnan hetente egyszer küldik át raktárunkba a csomagokat, tehát a reklamáció feldolgozása egyelőre kicsit hosszadalmasabb.
A szia@dedoles.hu email címen érdeklődhetsz arról, hogy a csomagod megérkezett-e a virtuális irodánkba. Ha a termék cseréjét kérted, szintén számolnod kell azzal a lehetőséggel, hogy a kért termék nincs a raktáron. Ilyen esetben meg kell rendelnünk a beszállítónktól, s a feldolgozási folyamat hosszabb lehet. Minden-esetre mi reklamációs részlegünkön is szorgalmasan dolgozunk, hogy vásárlóink elégedettek lehessenek, és kérelmük vagy reklamációjuk mihamarabb megoldódjon. :)